wtorek, 1 grudnia 2015

Fajny-Głupi dzień, NAGRYWANIE FILMU NA YT

Hello moi drodzy! Dzień jest głupio-niesamowity! W szkole nic mi się nie układało... Stres, stres i problemy. Kiedy tylko wróciłam do domu wpadłam na pomysł miejsca w którym będę nagrywać filmy na YouTube. :)  Wykreowałam mini studio i skombinowałam w łatwy sposób świetne oświetlenie. Akurat dostałam naprawiony już aparat i w 1,5 godziny filmik był nagrany :P Jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem... tylko znając życie, jutrzejszy dzień okaże się MEGA ciężki :( No trudno, ważne że coś wyszło na 100% Tylko teraz muszę naprawić komputer i zainstalować program, a to znowu potrwa :/ BEZ TEGO NIE ZMONTUJE FILMU! FUCK...  Ale nadal jestem szczęśliwa i podekscytowana , bo nie mogę uwierzyć, że zrobiłam i nagrałam coś tak pięknego!  WOW!!!


                                           Amelia Czujko 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz