niedziela, 15 maja 2016

MAJ! MAJ! PIĘKNY MAJ!

Hey! Tak dawno nie było mnie na tym blogu... nie miałam czasu, chęci ani pomysłu. Nie wiem czemu, ale jakoś tak wyszło. :-/ Teraz jest już maj i za niecały miesiąc koniec roku. Jak  na razie w moim zyciu jest nawet fajnie. Dużo rzeczy się poukładało  ale nie wszystkie na lepiej... No niestety. Staram się dogadywać z ludźmi ale czasem po prostu się nie da :( Jestem już zmęczona światem. Ciągle tylko powtarzam sobie, że to minie, że nie wiele czasu zostało, już niedługo itd. Jedną z rzeczy która mnie podtrzymuje na duchu to to, że spełniłam się w rzeczy jaką jest YouTube! :D Od dawna się tym interesowałam i teraz mogę nagrywać aparatem i super montować filmy na kompie. Poza tym rezultaty są mocno widoczne. Maj to miesiąc pełen wycieczek. Więc już w tą środę jadę wypocząć w góry. Oczywiście zabieram ze sobą mojego przyjaciela jakim jest aparat :) Czuję, że to będzie świetny czas. Wczoraj (sobota) był finał Eurowizji. Siedziałam do  pół do pierwszej w nocy. :/ Ale się opłaciło, bo byłam podwrazeniem poziomu tego konkursu. Uzależniłam się też od kilku piosenek XD Moimi faworytami byli : Bułgaria, Szwecja, Ukraina i Łotwa. <3 Wyniki były w brew pozorom świetne. Ukraina zasłużyła na zwycięstwo! Już nie mogę się doczekać kolejnej eurowizji. Tylko ciekawe jak odbędzie się na Ukrainie skoro tam wciąż trwa wojna.. :/ No cóż, najwyzej przeniosą gdzie indziej :) To chyba na tyle. Ten post jest krótki ale cóż, nie mam pomysłu. Niedługo bede pisać o wycieczce i karierze z yt XD Miłego wieczoru/nocy/dnia. Bayo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz