sobota, 5 września 2015

Nowy blog = It's my life

Cześć. Nowy blog = It's my life. Witajcie w moim świecie. Świecie, w którym są opisane trudne wydarzenia z mojego życia. Jakby ,,kartki z pamiętnika''. Traktuje ten blog jako książkę do której wpisuje głupie i mądre rzeczy. Ten post, akurat będzie należał do tych głupio-mądrych. Miałam kiedyś bloga który był świetnie prowadzony i w ogóle. Ale niestety, to było zbyt piękne, żeby było prawdziwe. A mianowicie, długo nie dodawałam  postów i przez przypadek wysłałam do redakcji wiadomość: Proszę o usunięcie bloga. Dopiero niedawno zdałam sobie z tego sprawę i okazało się, że nie mogę już go odzyskać :( Więc doszłam do wniosku, że ZNOWU muszę zakładać blog-a. Robię  to, bo myślę, że dużo ludzi w moim/nie moim wieku ma te same lub podobne problemy. I chce, żeby zrozumieli, że nie tylko oni czują to co czują. Dziwnie się czuje XD pisząc to....bo jest to chyba zbyt wyrozumiałe. Proszę, wszyscy którzy to czytacie, nie zrozumcie mnie źle. Postaram się pisać często i dbać o bloga. Mam nadzieję, że zdołam choć w miarę przywrócić to co straciłam. Dzięki, że tu jesteście :) To mega fajnie. Mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej.



                                                                                                                          Amelia Czujko 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz